Zmiana spowodowała zainteresowanie nie tylko wśród klientów. Na rezultat rozmów między Emtorem i TMHE czekali z niecierpliwością przedstawiciele innych firm sprzedających wózki widłowe na polskim rynku. Nic w tym dziwnego, skoro z deklarowanych w 2008 roku danych w samym tylko roku 2007 toruński Emtor sprzedał ponad 1500 wózków zaś Toyota (wówczas pod marką BT) jeszcze więcej.
— Wózki widłowe Toyoty mają znaną markę, dobrze rozwiniętą sprzedaż i serwis. Dlatego bardzo interesuje nas system dystrybucji wózków w 2009 roku. Jest to o tyle ważne, że w czasie kryzysu w wielu przypadkach trzeba będzie jeszcze dokładniej przeanalizować strategię działań największych konkurentów — mówi prz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!