Rozwój sieci przesyłek drobnicowych to efekt zmian w gospodarce. Przedsiębiorcy coraz częściej dostarczają towar w mniejszych partiach – chcą być bardziej elastyczni wobec zmieniających się potrzeb klientów, a sami klienci wolą zamawiać mniej towaru, by nie gromadzić niepotrzebnych zapasów. W systemach logistycznych coraz większą rolę odgrywają przesyłki standaryzowane, a firmy różnych branż z zaufaniem spoglądają w stronę oferty outsourcingu usług logistycznych. Wzrost poziomu międzynarodowej wymiany handlowej i rozwój kontaktów gospodarczych dodatkowo napędzają rynek przesyłek międzynarodowych. Nic dziwnego, że w tak sprzyjających okolicznościach operatorzy logistyczni coraz częściej promują właśnie usługi drobnicowe. Dzięki wykorzystaniu krajowej i międzynarodowej siatki połączeń sieci drobnicowe mogą być z powodzeniem wykorzystywane zarówno do nadawania przesyłek okazjonalnych, jak i regularnie realizowanej dystrybucji. Dla wielu firm produkcyjnych czy handlowych to właśnie „drobnica” jest jednym ze sposobów na realizację dostaw do partnerów handlowych, a bywa i tak, że właśnie pod sieć drobnicową partnera zewnętrznego dopasowywane są (godzinowo) własne procesy logistyczne.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!