Czy Niemcy to dobry benchmark dla polskiego rynku e-commerce?

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Polska sukcesywnie podąża za światowymi trendami w zakresie handlu internetowego, gdyż odpowiada on już za 6% naszego PKB przy jednoczesnej prognozie wzrostu o 15-20% w skali roku.

Polska sukcesywnie podąża za światowymi trendami w zakresie handlu internetowego, gdyż odpowiada on już za 6% naszego PKB przy jednoczesnej prognozie wzrostu o 15-20% w skali roku. 

Pomimo dynamicznego rozwoju nadal widać duże dysproporcje pomiędzy nami, a np. Niemcami. Warto zwrócić uwagę na know how, które implementuje nasz zachodni sąsiad, ponieważ jest to jeden z liderów obszaru e-commerce.

Handel internetowy po dwóch stronach Odry
 
Różnice pomiędzy obydwoma rynkami e-commerce najlepiej obrazuje wysokość obrotów, które generują. Powołując się na European B2C Ecommerce Report 2014 w Niemczech było to 63,400 mln EUR, a w Polsce 5,...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy