W tym konkretnym przypadku, którym chciałbym się tym razem podzielić, otrzymaliśmy zapytanie od polskiego producenta odzieży posiadającego własną sieć sklepów i będącego na początku swojej drogi w kanale e-commerce.
Specyfiką biznesu fashion jest dostawa do punktów sprzedaży nowej kolekcji na początku sezonu i to jedocześnie do wszystkich (taktyka push), aby później podczas trwania sezonu stale zapewniać minimalny zapas w sklepie zapewniający ciągłość sprzedaży, czyli realizacja na koniec dnia kasowego przekazywana jest do magazynu w celu uzupełnienia (pull).
W nowoplanowanym magazynie klienta miały się ponadto zmieścić:
- zapasy nowego towaru na początek sezonu,
- zapasy towaru w trakcie sezonu z możliwością reloka...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!