Czy e-commerce dąży do neutralności środowiskowej?
Tak, z pewnością. Zrównoważony rozwój będzie w 2023 r. dominującym trendem w szeroko pojętym handlu internetowym. Nie ulega wątpliwości, że obecnie – z uwagi na rosnącą popularność zakupów w sieci – branża ta generuje znaczną ilość odpadów i emisji gazów cieplarnianych związanych z produkcją i transportem towarów do klientów. Zmiana była konieczna. Z tego też powodu przedsiębiorcy już od dłuższego czasu stawiają na nowoczesne rozwiązania – zarówno w kwestii pakowania, jak i procesów logistycznych – które mają uczynić proces doręczania przesyłek mniej szkodliwym dla planety. Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu stały się w branży standardem, a na rynku wciąż pojawiają się kolejne innowacje, które mają eliminować plastik tam, gdzie w procesie pakowania wydawał się niezastąpiony. Mowa m.in. o alterna...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!