Europejczyków zakupy w internecie

STRATEGIE MAGAZYNOWE
comScore oraz UPS opublikowały europejskie badania UPS Pulse of the Online Shopper, raport analizujący oczekiwania osób dokonujących zakupów online – od doświadczeń przed zakupem, przez sam zakup, po dostawę i zwroty.
comScore oraz UPS opublikowały europejskie badania UPS Pulse of the Online Shopper, raport analizujący oczekiwania osób dokonujących zakupów online – od doświadczeń przed zakupem, przez sam zakup, po dostawę i zwroty. 
 
Z wyników badania wynika, że konsumenci poszukują większego wyboru przy dokonywaniu zakupów online i większej kontroli nad terminami dostaw. Ponadto ważna jest dla nich także wygoda w zakresie zwrotów towarów. Wykorzystują oni także media społecznościowe w poszukiwaniu najlepszych okazji, a od e-detalistów oczekują bardziej rozbudowanych opcji wysyłkowych.
 
Realizując badanie, comScore zapytał ponad 5500 klien...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy