Firmy stawiają na stażystów, ale nie zawsze potrafią ich zatrzymać

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Rośnie popularność programów stażowych, oferowanych przez firmy w Polsce. Obecnie najwięcej propozycji kierowanych jest do studentów i świeżo upieczonych absolwentów.

Rośnie popularność programów stażowych, oferowanych przez firmy w Polsce. Obecnie najwięcej propozycji kierowanych jest do studentów i świeżo upieczonych absolwentów.

Często jednak współpraca firmy i stażysty kończy się zbyt wcześnie. Wnioski płynące z najnowszego raportu Hays Poland pokazują, że powód jest prozaiczny - w firmach brakuje etatów.

Dla rzeszy studentów i absolwentów okres wakacyjny nie jest czasem odpoczynku, lecz zdobywania pierwszych zawodowych doświadczeń. Młodzi ludzie coraz chętniej zamiast pracy zarobkowej, wybierają staże, które umożliwią im zdobycie cennych umiejętności poszukiwanych n...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy