Firmy stawiają na stażystów, ale nie zawsze potrafią ich zatrzymać

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Rośnie popularność programów stażowych, oferowanych przez firmy w Polsce. Obecnie najwięcej propozycji kierowanych jest do studentów i świeżo upieczonych absolwentów.

Rośnie popularność programów stażowych, oferowanych przez firmy w Polsce. Obecnie najwięcej propozycji kierowanych jest do studentów i świeżo upieczonych absolwentów.

Często jednak współpraca firmy i stażysty kończy się zbyt wcześnie. Wnioski płynące z najnowszego raportu Hays Poland pokazują, że powód jest prozaiczny - w firmach brakuje etatów.

Dla rzeszy studentów i absolwentów okres wakacyjny nie jest czasem odpoczynku, lecz zdobywania pierwszych zawodowych doświadczeń. Młodzi ludzie coraz chętniej zamiast pracy zarobkowej, wybierają staże, które umożliwią im zdobycie cennych umiejętności poszukiwanych...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy