Według badania z usług leasingu w Polsce korzysta obecnie cztery na dziesięć przedsiębiorstw w sektorze MŚP (42%), przy czym odsetek ten jest zróżnicowany w zależności od wielkości firm - 40% firm małych (zatrudniających od 1 do 49 pracowników) oraz 51% firm średnich (od 50 do 249 pracowników). Głównym kryterium wyboru oferty leasingowej jest atrakcyjny poziom finansowy oferty (68%).
Dla co czwartej firmy równie ważne w ofercie jest to czy wcześniej współpracowała z danym podmiotem finansującym. Dodatkowo blisko co 10 przedsiębiorca korzysta z usług doradcy leasingowego, w którego banku ma konto firmowe.
Obecnie istotna jest nie tylko atrakcyjna oferta cenowa, ale i jakość obsługi. Ten czynnik w głównej mierze decyduje dzisiaj, czy firma podejmie decyzję o skorzystaniu z oferty finansowania danego leasingodawcy. Pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!