LPP zakłada wzrost w obszarze sprzedaży internetowej o 100% zarówno w 2017 r., jak i w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie na 16 rynkach. Limitowa powierzchnia oraz plany związane z rozwojem B2B, niski poziom bezrobocia w regionie, położenie geograficzne Pruszcza Gdańskiego (duża odległość od sortowni centralnych kurierów wpływająca na lead time) – to główne powody przeprowadzki procesów związanych ze sprzedażą internetową. Analizie poddano kilkadziesiąt obiektów i lokalizacji w Polsce. Ostatecznie zdecydowano się na wybór obiektu w SEGRO Logistics Park Stryków, który dysponuje powierzchnią 30 000 m² z możliwością podwojenia tej powi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!