Nowoczesny biznes wymaga, by każda ważna informacja była możliwa do uzyskania jak najszybciej, możliwie w czasie rzeczywistym – jest to istotne zwłaszcza tam, gdzie „pracownikami” są samochody, będące w ciągłym ruchu. Od tego często zależy wydajność całej firmy. Dlatego w dzisiejszym świecie pojazd, choćby najlepszy, nie może być tylko pojazdem – chodzi raczej o stworzenie wszechstronnego narzędzia, które odpowie na wszystkie potrzeby klientów użytkujących w swojej pracy samochody dostawcze. Taki cel stał się podstawą strategii adVANce, którą już w 2016 roku zainicjował Mercedes-Benz Vans. W ten sposób marka z producenta samochodów stopniowo zaczęła się przekształcać w dostawcę kompleksowych rozwiązań mobilnych, opartych przede wszystkim na nieustannie rozwijających się możliwościach usług cyfrowych.
W efekcie, kiedy w 2018 roku na rynku pojawiła się nowa generacja Sprinte...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!