Rozporządzenie 1169/2011 wprowadza wiele zmian co do samych zasad znakowania produktów spożywczych i suplementów diety sprzedawanych w handlu tradycyjnym, ale prawdziwą rewolucję odczują wszystkie te podmioty, które oferują tego typu produkty w internecie (ponad 300 sklepów) oraz wszyscy ci producenci i dystrybutorzy, którzy zaopatrują kanał e-commerce. Z dniem 13 grudnia 2014 r. klienci sklepów internetowych dokonując wyboru produktów w sklepie on-line, otrzymają oprócz nazwy produktu i zdjęcia również obowiązkowy zakres kilkunastu dodatkowych atrybutów, które szczegółowo opisuje art. 9. Rozporządzenia, wraz z niezliczoną listą dodatkowych warunków wskazanych w FIR. Co w praktyce oznacza ten wymóg? Ni mniej, ni więcej tyle, że wszelkie dane statyczne (czyli bez daty przydatności do spożycia i numeru partii) widoczne dla konsumenta d...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!