Z danych firmy badawczej PBS (dawniej: Pracowni Badań Społecznych) wynika, że trzech na czterech Polaków kupuje w dyskontach, ponad połowa – w zagranicznych sieciach super- i hipermarketów, co czwarty – w polskich sieciach handlowych, a 3% – w hurtowniach sieciowych (typu Eurocash czy Makro Cash & Carry). Jeżeli dodać do tego stale rosnącą popularność galerii handlowych, otrzymamy czytelną informację na temat zwyczajów zakupowych polskich klientów. Wielkopowierzchniowe obiekty handlowe stanowią dla coraz większej grupy konsumentów podstawowe miejsce zakupów, co staje się głównym czynnikiem rozwoju sieci handlowych, a w konsekwencji także ich zaplecza logistycznego.
Spec...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!