Niezmiennie mamy koszulkę lidera

WEWNĘTRZNY TRANSPORT

O momentach przełomowych, które chwiały rynkiem sprzedaży wózków widłowych, i motorach, które aktualnie go napędzają, technologiach ładowania akumulatorów, które także pozwalają wyczyścić głowę, z Jarosławem Cisakiem, prezesem zarządu Jungheinrich Polska, rozmawia Magdalena Libiszewska.

Pamięta Pan pierwsze numery „Nowoczesnego Magazynu”? Zarządza Pan Jungheinrich Polska od ponad 18 lat, a to dokładnie tyle, ile czasopismo trafia do rąk naszych czytelników.
Pamiętam pierwsze numery czasopisma, bo zbiega się to faktycznie z przejęciem przeze mnie odpowiedzialności za firmę w 1999 r. „Nowoczesny Magazyn” jest mocno umocowany w mojej pamięci jako czasopismo branżowo ważne i interesujące. 


To odkurzmy kilka kart historii…
Z Jungheinrich Polska związałem się w 1996 r. 
jako koordynator serwisu. W 1997 r. zostałem szefem serwisu na Polskę, a był to wówczas największy dział firmy, którego załoga stanowiła ponad 70% zatrudnionych. Dwa lata później zostałem dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu. W firmie było nas wówczas ok. 90 osób – dziś jest nas ponad 500. To oznacza blisko sześciokrotny wzrost zatrudnienia w ciągu tych osiemnastu lat. Na tym nie koniec. Firma rozwija się dynamicznie i równomiernie, więc aktualnie szukamy ponad trzydziestu pracowników na bardzo różne stanowiska.

 

Jarosław Cisak, prezes zarządu Jungheinrich Polska


Kiedy poczuł Pan, że firma nab...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy