Pamięta Pan pierwsze numery „Nowoczesnego Magazynu”? Zarządza Pan Jungheinrich Polska od ponad 18 lat, a to dokładnie tyle, ile czasopismo trafia do rąk naszych czytelników.
Pamiętam pierwsze numery czasopisma, bo zbiega się to faktycznie z przejęciem przeze mnie odpowiedzialności za firmę w 1999 r. „Nowoczesny Magazyn” jest mocno umocowany w mojej pamięci jako czasopismo branżowo ważne i interesujące.
To odkurzmy kilka kart historii…
Z Jungheinrich Polska związałem się w 1996 r.
jako koordynator serwisu. W 1997 r. zostałem szefem serwisu na Polskę, a był to wówczas największy dział firmy, którego załoga stanowiła ponad 70% zatrudnionych. Dwa lata później zostałem dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu. W firmie było nas wówczas ok. 90 osób – dziś jest nas ponad 500. To oznacza blisko sześciokrotny wzrost zatrudnienia w ciągu tych osiemnastu lat. Na tym nie koniec. Firma rozwija się dynamicznie i równomiernie, więc aktualnie szukamy ponad trzydziestu pracowników na bardzo różne stanowiska.
Kiedy poczuł Pan, że firma nab...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!