Z pozoru niemożliwe lub zbyt wygórowane mogą się wydawać dzisiejsze oczekiwania i potrzeby konsumentów wobec branży e-commerce. Wcale jednak takie nie są, gdy przyjrzymy się im bliżej lub zrozumiemy, jakie motywy kierują klientem w dobie powszechnej mobilności, multitaskingu i customizacji.
Formalnie to konsument jest słabszą stroną kontraktu w stosunku do profesjonalnych uczestników rynku, czyli sklepów internetowych. W praktyce jednak ma on nad e-sklepem pewną przewagę. Najpierw decyduje, czy przyjąć lub odrzucić sklepową ofertę, a po dokonanych zakupach bardzo często podsumowuje transakcję pozytywnym lub negatywnym komentarzem w Internecie. Serwis Opineo.pl przyjrzał się recenzjom konsumentów i sprawdził, co stanowi dla nich najwyższą wartość w zaku...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!