Świat pędzi do przodu, a branża logistyczna nigdy nie stoi w miejscu. Wśród codziennych zadań wykonywanych przez operatorów logistycznych nie brakuje „zadań specjalnych”. Przyjmują one postać nietypowych ładunków, niestandardowych operacji czy obsługi logistycznej wydarzeń i imprez masowych. – Otaczający nas świat ulega nieustannym i coraz szybszym zmianom. Dotyczy to zarówno warstwy technologicznej, społecznej, jak i biznesowej. Zmiany te bardzo często znajdują swoje odbicie w sektorze logistyki pod postacią „nietypowych” wymagań klienta odnośnie do kształtu świadczonej usługi – komentuje Łukasz Popowski, specjalista ds. rozwoju biznesu, FIEGE.
Zadania specjalne napływają ze wszystkich niemal branż, charakteryzując się często mocno nietypowymi wymaganiami. Czego oczekuje dziś klient korzystający z takich usług? – Oczekiwania klientów, także w branży logistycznej, cały czas się zmieniają i to one wyznaczają trendy dla logistyków. W obecnej sytuacji rynkowej klienci oczekują możliwości realnej kontroli nad łańcuchem dostaw i szybkiej reakcji na zmiany. Wymagają działań niestandardowych, innowacji, proaktywności, transparentności oraz partnerstwa. Dlatego nietypowe zlecenia coraz częściej wpisują się w naszą pracę. Operator logistyczny, który chce sprostać wymagan...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!