Oczywiście odpowiedź może być złożona i niejednoznaczna, gdyż na decyzję o wyborze metod składa się wiele czynników. Podstawowe z nich to kompetencje pracowników służb logistycznych wewnątrz firmy i możliwości wykorzystania podczas optymalizacji konsultantów zewnętrznych. Innym czynnikiem, z nie mniejszym wpływem na wybór metod, jest stopień złożoności procesów logistycznych wynikających z wielkości optymalizowanej organizacji oraz stopień skomplikowania relacji zachodzących w łańcuchu.
Nierzadko wnioski, które formułowane są w ramach działań usprawniających, doprowadzają do decyzji na poziomie strategicznym, takich jak określenie dostępności asortymentowej w kanałach sprzedaży czy outsourcing części procesów logistycznych. Należy w takim przypadku mieć na uwadze właściwy dobór zespołów roboczych dla poszczególnych etapów prac związanych z analizą problem...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!