
Ze względu na niepewną sytuację społeczno-ekonomiczną rok 2013 będzie trudny dla sektora handlu detalicznego, który jest w dużej mierze uzależniony od nastrojów konsumenckich. Klienci w czasach kryzysowych bardziej racjonalnie podchodzą do zaspokajania swoich potrzeb. Kupują świadomie, analizując całą ofertę produktową na rynku. Jest to wyzwanie, któremu musimy sprostać. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów przy zachowaniu maksymalnie korzystniej ceny dla klienta. Mamy pod tym względem dużą przewagę nad konkurencją. Sieć INTERSPORT Polska należy do największej na świecie grupy zakupowej, która ma dostęp do ofert specjalnych głównych producentów sprzętu sportowego. Wybrane modele będą więc dostępne wyłącznie w naszych salonach. Oczywiście zawsze istnieje ryzyko, że nowa oferta nie przypadnie klientom do gustu, ale jesteśmy przekonani, że tak nie będzie.
Strategia na rok 2013 zakłada przede wszystkim optymalizację powierzchni sprzedaży, czyli otwieranie nowych sklepów INTERSPORT w ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!