Polskie e-sklepy muszą się otworzyć na rynki zagraniczne

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Pomimo tego, że w Polsce działa już ponad 20 tys. sklepów internetowych, to wciąż niewiele z nich kieruje swoją ofertę do zagranicznych klientów.

Rynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm ze względu na stosunkowo niskie bariery wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał do rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu ekspertów Fundacji im. Lesława A. Pagi.

Pomimo tego, że w Polsce działa już ponad 20 tys. sklepów internetowych, to wciąż niewiele z nich kieruje swoją ofertę do zagranicznych klientów. Dlaczego tak się dzieje, zastanawiali się podczas debaty na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: Marek Cynowski - pełnomocnik ds. eCommerce, Poczta Polska S.A., Aniela Hejnowska - d...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy