Relacja: I Kongres Dyrektorów E-Commerce

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Trzy dni, niemal 15 godzin merytorycznych treści, 16 prelegentów i prawie stu gości. To bilans pierwszego Kongresu Dyrektorów E-commerce organizowanego przez Grupę Unity w Krakowie.
Trzy dni, niemal 15 godzin merytorycznych treści, 16 prelegentów i prawie stu gości. To bilans pierwszego Kongresu Dyrektorów E-commerce organizowanego przez Grupę Unity w Krakowie. 
 
Bilans niekompletny, bo największą wartością spotkania była otwartość uczestników na dzielenie się doświadczeniem i sięganie po rady innych przedstawicieli rynku e-commerce. 
 
Oprócz solidnej dawki merytoryki, w czasie Kongresu można było porozmawiać w gronie uczestników o ważnych aspektach działalności w e-commerce, codziennych bolączkach każde...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy