Na papierze czy w czasie konferencyjnych wykładów idea wygląda świetnie. W zderzeniu z praktyką biznesową wygląda to zgoła inaczej — pojawia się cała masa problemów natury fizycznej (technologicznej), procesowej, integracyjnej i finansowej, które świat gospodarczy powoli i mozolnie będzie musiał przezwyciężać. Problemy i doświadczenia Metro AG, jego dostawców i logistyków we wdrażaniu RFID w łańcuchach dostaw, to europejski papierek lakmusowy dojrzałości tej techniki identyfikacji do praktyki masowych zastosowań i realiów opłacalności. Dlatego warto się im przyjrzeć oczami uczestnika takich wdrożeń.
ZMIANA FILOZOFII ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW
U podstaw realizowanego przez niemiecki koncern przedsięwzięcia leży przede wszystkim zmiana filozofii zarządzania całym łańcuchem dostaw. Metro Group chce w przyszłości znaczną część swoich ob...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!