Spalinowi mocarze

WEWNĘTRZNY TRANSPORT

Wózki widłowe czołowe o udźwigu 6-10 t muszą łączyć w jedno dużą moc i oszczędność paliwa. Ciężkie i wieloformatowe ładunki, jakie dźwigają, wymagają odpowiednich rozwiązań konstrukcyjnych. Operatorzy zwracają uwagę na bezpieczeństwo i wysoki komfort pracy. Producenci zarekomendowali wybrane modele do tzw. ciężkich aplikacji.

Doosan – D90S


Doosan D90S z serii PRO7 jest przedstawicielem profesjonalnej linii produktów firmy Doosan do cięższych zastosowań. Obok opcji dziewięciotonowej istnieją takie z udźwigiem 6-25 t, a wersja 6 i 7 t jest dostępna również z napędem LPG.
Wózki widłowe Doosan z dużym udźwigiem charakteryzują się obszerną przestrzenią operatora, wygodnym fotelem, doskonałą widocznością wokół wózka oraz wysoką ergonomią. Wyposażone są we właściwie bezobsługowe hamulce w kąpieli olejowej o żywotności pięciokrotnie dłuższej niż standardowe hamulce tarczowe. Tego typu hamulce chłodzą się znacznie szybciej, co ma niebagatelne znaczenie przy operowaniu ładunkami o wadze kilku ton. Hydrostatyczny system sterowania nie posiada bezpośrednich mechanicznych połączeń między osią skrętną a kierownicą, wspomaga manewrowanie dużymi ładunkami, zapewniając szybką reakcję na ruchy kierownicą. Mocna, jednoczę...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy