Strategiczna rola działu zakupów w firmie

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Zmiany gospodarcze i dynamiczne otoczenie biznesowe powodują, że rola działu zakupów w organizacjach rośnie, a firmy potrzebują utalentowanych pracowników bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
NOWA ROLA, NOWE WYZWANIA
 
Funkcje zakupowe od dłuższego czasu intensywnie się rozwijają i pełnią coraz bardziej strategiczną rolę. Wiele firm skłania się również do systemowego podejścia, dążąc do usprawnienia i automatyzacji procesów. Rosnącą popularnością cieszą się wdrożenia rozwiązań P2P (procure to pay). Niektóre firmy decydują się także na obsługę globalnych funkcji zakupowych w Polsce, dzieląc odpowiedzialność za proces pomiędzy różnych specjalistów.
 
Działy zakupów zdobywają coraz silniejszą pozycję w firmach. Odpowiadają za to, w jaki sposób i w oparciu o jakie kryteria dokonywane są zakupy w organizacji. Oznacza to, że nie zajmują się wyłącznie n...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy