TNS Polska: 65 proc. Allegrowiczów nadaje paczki przez Pocztę Polską

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Rynek e-commerce w Polsce opiera się przede wszystkim na sprzedaży za pośrednictwem Allegro: prawie 70 proc e-sprzedawców wybiera tę platformę jako podstawowy kanał sprzedaży – to wnioski z ostatniego badania TNS Polska w firmach e-commerce na zlecenie Poczty Polskiej.

Rynek e-commerce w Polsce opiera się przede wszystkim na sprzedaży za pośrednictwem Allegro: prawie 70 proc e-sprzedawców wybiera tę platformę jako podstawowy kanał sprzedaży – to wnioski z ostatniego badania TNS Polska w firmach e-commerce na zlecenie Poczty Polskiej.

Najchętniej wybieraną platformą do e-sprzedaży jest Allegro:...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy