Z jednej strony mnogość towarów, które obecnie są gromadzone, przechowywane i przetwarzane w magazynach, oznacza duże zindywidualizowanie w ich traktowaniu – chociażby ze względu na ich różne właściwości. Z drugiej strony, od kilkunastu lat trendem jest zarządzanie procesami zgodne z filozofią zapewnienia odpowiedniej jakości, a nie jej kontroli. Tymczasem jeszcze nie tak dawno jedną z największych trudności było opanowanie nowych technologii produkcji wielkoseryjnych. Teraz ciężar tych problemów przeniósł się na harmonijne zaspokajanie potrzeb klientów. Pisząc harmonijne, mam tu na myśli zgrywanie cech produktów (z ich jakością na pierwszym miejscu) i ich dostępności ściśle dostosowanej do najaktualniejszych potrzeb klientów końcowych. Zmiana to ogromna –
przede wszystkim w podejściu do projektowania przedsięwzięć i ich realizacji. Pozostając jeszcze przy zmianach, należy odnotować też zmianę oczekiwań klientów – głównie poprzez wzrost ich świadomości co do konkretnych cech pożądanych przez nich towarów. Wielką rolę odgrywa tu powszechna dostępność różnych źródeł informacji, z internetem na czele. Co jest niezwykle istotne, każde przedsięwzięcie zamierzone jako długotrwałe i przynoszące spodziewane efekty zakłada pozyskiwanie coraz to nowych klientów, utrzymywanie ich oraz zdobywanie ich lojalności. To jest podstawa jego trwania i rozwoju. Jednym z wykorzystywanych tu narzędzi jest...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!