Z perspektywy dojrzałości w kwestiach zarządzania jakością magazyn, jak również całą organizację można sklasyfikować na jednym z trzech poziomów:
- Poziom niski – jest to poziom, na którym kontrola nad jakością wewnątrz firmy jest na niskim poziomie, zaś niezgodności jakościowe wykrywane są z reguły u klienta w postaci zgłoszonych przez niego reklamacji. Proces zarządzania reklamacjami w postaci przeprowadzania analizy przyczyn źródłowych w zasadzie nie istnieje. Firma nie prowadzi kontroli jakościowej na żadnym z etapów procesu wytwarzania produktu/usługi lub jest ona nieszczelna i kiepsko zorganizowana.
- Poziom pośredni – na tym poziomie reklamacje są na dużo niższym pułapie, proces ich analizy jest przeprowadzany, jednak działania korygujące nie zawsze są efektywnie wdrażane. Błędy w znacznej mierze wykrywane są przez kolejny krok w procesie dla procesu poprzedzającego lub przez kontrole jakościowe przeprowadzane w pos...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!