UPS publikuje wyniki badania UPS Pulse of the Omni-channel Retailer

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie UPS pokazuje, że aby móc konkurować na rynkach zagranicznych, europejskie sklepy muszą wprowadzać innowacje w trzech kluczowych obszarach logistyki.

Najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie UPS pokazuje, że aby móc konkurować na rynkach zagranicznych, europejskie sklepy muszą wprowadzać innowacje w trzech kluczowych obszarach logistyki.

W najnowszym badaniu przeprowadzonym na zlecenie UPS wskazano problemy, które napotykają sprzedawcy detaliczni podczas dostosowywania swojej działalności do potrzeb konsumentów internetowych. Ankieta UPS Pulse of the Omni-channel Retailer pokazuje, że aby utrzymać lub zwiększyć udział w rynku sprzedaży detalicznej, który jest coraz bardziej globalny i zdominowany przez podm...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy