Wspólne poszukiwanie marnotrawstw. FM Logistic doskonali procesy z Carrefour Polska

TEMAT NUMERU

FM Logistic w porozumieniu z jednym ze swoich klientów, firmą Carrefour Polska, realizuje projekt, którego celem jest usprawnienie procesów związanych z obsługą klienta oraz wyeliminowaniem potencjalnych strat w całym łańcuchu realizowanych dostaw. W projekcie wykorzystywane są narzędzia Lean Management, m.in. wspólne warsztaty, gry symulacyjne oraz grupy zadaniowe. To już kolejny tego typu projekt realizowany przez FM Logistic wspólnie z klientem.

To już kolejny projekt Lean Management zorganizowany wspólnie i na rzecz naszego klienta. 6 lat temu zarząd firmy zdecydował o wdrażaniu kultury Ciągłego Doskonalenia w całej firmie. Metodologia ta skupia się wokół potrzeb klienta, więc realizacja tego typu projektów wspólnie z klientami stanowi naturalny etap w jej wdrażaniu. Dl...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy