Każda agencja ma własną strategię rozwoju
Rynek nieruchomości magazynowych w Polsce dynamicznie się rozwija. Na koniec 2016 r. odnotowano rekordowe wyniki popytu i podaży – łącznie wynajętych zostało ponad 3,088 mln m² nowoczesnej powierzchni magazynowej. W ubiegłym roku wyniki wszystkich głównych graczy rynkowych były wyższe w porównaniu z 2015 r., również nasze. Struktura na rynku agencji przez ostatnie lata znacząco nie zmieniła się, jest kilka firm, które są stałymi uczestnikami rynku nieruchomości magazynowych. Jednak dobre wyniki sektora będą zachęcały do wejścia z ofertą na rynek magazynowy nowe podmioty. Czy znajdzie się dla nich miejsce – czas pokaże.
Rolę agenta stanowi uzyskanie dla klienta optymalnego rozwiązania pod względem technicznym, kosztowym i czasowym, dlatego znacząca część firm zarówno międzynarodowych, jak i polskich decyduje się na współpracę z agencjami nieruchomości. Każda z agencji na rynku ma własną strategię rozwoju biznesu. Według nas każdy klient i projekt wymagają indywidualnego podejścia, bo tylko wtedy możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonującego wyniku.
Renata Osiecka
partner zarządzająca AXI IMMO
Wsparcie agencji dla ponad 50% projektów...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!