Wzrost ilości przesyłek za pobraniem o 300 procent

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Wspólna akcja Paczkomatów® InPost oraz MasterCard® istotnie wpłynęła na wzrost skłonności zakupowych wśród klientów wybranych e-sklepów do korzystania z płatności bezgotówkowych „za pobraniem”.

Wspólna akcja Paczkomatów® InPost oraz MasterCard® istotnie wpłynęła na wzrost skłonności zakupowych wśród klientów wybranych e-sklepów do korzystania z płatności bezgotówkowych „za pobraniem”. 

Liczba tego rodzaju przesyłek w ramach serwisów zakupowych, które uczestniczą w projekcie, zwiększyła się o 300% od początku jego tr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy