Zalando łączy sprzedaż online i offline

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w oparciu o model Connected Retail - do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w oparciu o model Connected Retail - do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

Zalando do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych. Projekt ten rozpoczą...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy