Zwroty w sklepach internetowych zwiększają sprzedaż

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Choć zwroty to jeden z wielu czynników wpływających na decyzje zakupowe, to stają się one coraz bardziej istotne.

W zakupach, zarówno tych tradycyjnych jak i internetowych, coraz ważniejsze staje się nie tylko to jak kupujemy, ale też nasze doświadczenie po ich dokonaniu. Choć zwroty to jeden z wielu czynników wpływających na decyzje zakupowe, to stają się one coraz bardziej istotne. 

Tekst: Magdalena Karwot, Manager ds. Projektów E-commerce, Poczta Polska

W Stanach Zjednoczonych klienci sklepów Walmart (numer 1 w rankingu największych sieci handlowych świata wg. badań firmy Deloitte) mogą zwrócić towar w ciągu 90 dni od daty zakupu. Dla Wal-Mart klient jest najważniejszy. Możliwość szybkiego i darmowego...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy