Co zrobić, żeby wprowadzenie systemu do zarządzania magazynem było strzałem w dziesiątkę, a nie w kolano? Oto kilka dobrych rad będących wynikiem dziesiątek wdrożeń u klientów Comarch.
Podczas wdrażania WMS (Warehouse Management System) bez obustronnej komunikacji i informowania się zarówno o potrzebach (pracowników magazynu), jak i ograniczeniach (możliwości systemu) trudno o stworzenie idealnego rozwiązania. By dostarczyć klientowi produkt, który spełni jego oczekiwania i przede wszystkim ułatwi pracę, obie strony muszą prowadzić ze sobą dialog. I to od początku (tworzenie projektu) do samego końca (wdrażanie systemu, uruchomienie, szkolenia).
Jednak najpierw trzeba zadać sobie pytania: „Co jest dla mnie istotne?”, „Jakie mam potrzeby?” i „Na czym mi zależy?”. Podstawa to właściwe zdefiniowanie celów i potrzeb. Jeśli klient jest ich świadomy, to będzie w stanie przekazać je, wypełniając dokumenty analizy wymagań dostarczone przez dział wdrożeń producenta WMS. To zaowocuje lepiej dostosowanymi modyfikacjami aplikacji, a w ostateczności sprawi, że już wdrożony system do zarządzania magazynem przyniesie klientowi więcej kor...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!