Czas przyjęcia dostaw skrócił się o 25%

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU

Sieć drogerii Rossmann od lat aktywnie stosuje standardy GS1 dotyczące identyfikowania towarów. W 2013 r. sieć zdecydowała o wdrożeniu etykiety logistycznej GS1 u swoich dostawców. Wyznaczono dwa główne cele projektu: ograniczenie liczby błędów podczas wprowadzania danych logistycznych w czasie przyjęcia towaru oraz skrócenie czasu przyjęcia dostaw. 

Pierwsza drogeria firmy Rossmann w Polsce została otwarta w 1993 r. Obecnie firma ma ponad 1000 sklepów w 400 miastach. Udział w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi 26%. Każdego dnia zakupy w drogeriach Rossmann robi 600 tys. osób. Asortyment obejmuje 16 000 produktów, i renomowanych, zagranicznych, i polskich firm. Oprócz towarów typowo drogeryjnych Rossmann sprzedaje także żywność, napoje, słodycze i herbaty. W niektórych sklepach kupić można również książki i wina. Firma zatrudnia w Polsce ponad 14 000 pracowników.
Przed rozpoczęciem projektu przyjęcie dostaw do poszczególnych sklepów sieci Rossmann składało się aż z pięciu etapów: (1) rozładunku, (2) rozpakowania palety i skanowania kodu towa...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy