Jesteśmy firmą technologiczną. Rozmowa

STRATEGIE MAGAZYNOWE

O tym, w jaki sposób sprostać wyzwaniom w handlu internetowym z Karolem Robaczewskim, dyrektorem Produkcji i Centrum Dystrybucji w spółce x-kom, rozmawia Janusz Mincewicz.

W jakim zakresie pandemia wpłynęła na zapotrzebowanie na sprzęt komputerowy i organizację pracy?
Pandemia wymusiła kompletnie nowe zachowania społeczne, a w szczególności ogromny wzrost sprzedaży, szczególnie przez Internet. Utrzymywanie dystansu społecznego, decyzje rządu o lock down, przyczyniły się do odejścia od dotychczasowego sposobu kupowania, nastąpiła, niespotykana wcześniej, migracja klientów ze sprzedaży stacjonarnej do sieci. To dla nas oznaczało zmianę modelu pracy poprzez przeniesienie zadań do Internetu, przejście na sprzedaż e-commerce. To z kolei spowodowało wzrost zapotrzebowania na oferowane przez naszą firmę produkty. W czasie pandemii, w gospodarstwie domowym, jeden komputer często był niewystarczający, bo w tym samym czasie zarówno rodzice, jak i dzieci musiały korzystać z sieci. Dlatego diametralnie wzrosła sprzedaż, bo potrz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy