Trudno dziś znaleźć produkty, których nie moglibyśmy kupić w internecie. Niezależnie, czy są to rozwiązania typowe, czy szyte na miarę. Nie inaczej jest z wyposażeniem magazynów. Począwszy od typowych drobnych elementów i urządzeń, które możemy kupić nawet na popularnych portalach aukcyjnych, a skończywszy na modułowych systemach regałów czy autonomicznych pojazdach magazynowych.
Wielu dostawców wyposażenia magazynów ma już całkiem spore doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży online. Internetowe sklepy działają często od ponad 5 czy 8 lat. Stale rozwija się również ich oferta. Dziś niemal wszystkie elementy wyposażenia można zamówić poprzez serwis www. – Firma Jungheinrich sama od lat rozwija koncepcję PROFISHOP – sklepu internetowego z szerokim wyborem tysięcy produktów dla przemysłu, handlu i rzemiosła. Handel online to ważny kanał sprzedaży nie tylko na polskim ryku, ale w całym koncernie Jungheinrich. W dobie cyfryzacji szybkie i intuicyjne zakupy online, również w sektorze B2B, coraz rzadziej stanowią już element przewagi konkurencyjnej, a coraz częściej traktowane są jako standardowa usługa – mówi Nina Jędrz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!