Dołącz do czytelników
Brak wyników

Na zakupy ze smartfonem

Baza wiedzy | 16 czerwca 2021 | NR 6
0 324

O nowych możliwościach, jakie systemy automatycznej identyfikacji i popularyzacja rozwiązań mobilnych niosą dla handlu detalicznego, z Dominikiem Kupiszem z Instytutu Logistyki i Magazynowania rozmawia Marcin Jurczak. 

Co możemy dziś zaproponować klientowi, który przychodzi do sklepu ze smartfonem?
Dzisiejsze możliwości są nieograniczone. Rozwiązania, które proponują twórcy aplikacji, limitowane są wyłącznie pomysłowością ich autorów i specjalistów od marketingu. Telefon komórkowy, który jest podłączony do internetu, a także ma kamerę, która może zeskanować kod kreskowy, dostarcza klientowi niemal nieskończonej liczby informacji. Zaczynając od instrukcji obsługi, składu, tabeli wartości odżywczych, poprzez porównywanie cen do oferty produktów komplementarnych – a to nie koniec możliwości. 

 

 

Czego jeszcze się spodziewać?
Aplikacje mobilne uruchamiają dziś także sieci handlowe, uzupełniając nimi kanał dystrybucji, w którym klienci mogą realizować pełny proces zakupowy. Dzięki takim rozwiązaniom konsument nie musi siadać przed komputerem, by kupować w internecie. Nie musi także tracić wolnego czasu na robienie zakupów, ponieważ cały proces zakupowy moż...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy