Pakfood 2009, czyli dopełnienie Taropaku

Rynek

Z Anną Lemańską, dyrektorem Targów Opakowań dla Branży Spożywczej Pakfood, rozmawia Michał Jurczak. 

 

— Wrześniowe Targi Pakfood 2009 to dopiero druga edycja tej imprezy. Czy można już mówić o ugruntowanym charakterze targów? Co zmieni się 
w tegorocznej edycji w stosunku do poprzedniej?

— Targi powstały na prośbę wystawców z sektora opakowań dla przemysłu spożywczego. Pakfood odbywa się w cyklu dwuletnim, na przemian z targami Taropak obejmującymi swą tematyką znacznie szerzej branżę opakowaniową. Cały czas obserwujemy duże zainteresowanie wystawców. Podczas tegorocznych targów z pewnością spotkamy więc wiodące firmy, o ugruntowanej pozycji na rynku, producentów i dostawców z branży opakowaniowej dla przemysłu spożywczego. Statystyki potwierdzają, że jest to największa grupa odbiorców opakowań. Aż 60 procent produkcji w tym segmencie przeznaczona jest dla przemysłu spożywczego. Coraz większe wymagani...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy