Wraz z bieżącym wydaniem „Nowoczesnego Magazynu nasi prenumeratorzy otrzymują samodzielną publikację — drugą edycję autorskiego badania „Sztaplar Image Factbook 2009”. Badanie zostało oparte na ankietach i wywiadach z osobami zarządzającymi firmami wózkowymi — pokazuje, jak podzielony jest rynek, jak wygląda obecna oferta, kto i ile wózków sprzedaje, a także to — na jakie korzyści może liczyć obecny i potencjalny klient. Pod każdą z ankiet odesłanych do redakcji podpisały się osoby decyzyjne, pełniące kluczowe role w swoich firmach, gwarantując tym samym prawdziwość publikowanych danych — tak przed klientami, jak i przed swoimi konkurentami.
Chcemy podkreślić, że „Sztaplar Image Factbook” nie jest rankingiem wyników sprzedaży, a badanie nie ma na celu wyłonienia najlepszego sprzedaw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!