Regał „uszyty” na miarę

Rynek

Ze Zbigniewem Czechem, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu firmy Mago, o rynku regałów magazynowych, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

 

— Czy w związku z prognozą osłabienia tempa wzrostu gospodarczego w najbliższych miesiącach firma Mago zdecydowała się na zmianę celów strategicznych na 2009 rok? Pytam także z tego powodu, iż wasza firma prowadzi sporo interesów na wschodzie Europy, a tamtejsze rynki szczególnie dotkliwie odczuły skutki ogólnoświatowego kryzysu. 

— Chciałbym zauważyć, że kryzys gospodarczy, który dotyka wszystkie państwa na świecie, ma miejsce i w tym roku. Wykorzystujemy jednak nasze wcześniejsze doświadczenia i umiemy sobie z nim radzić. Dlatego ciężar naszej sprzedaży zosta...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy