Wynikiem takiego podejścia jest duża popularność outsourcingu, m.in. logistycznego. W latach 2012-2015 mówiło się o boomie na outsourcing, obecnie stał się on powszechną praktyką wielu firm, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu czy ich rozmiaru.
Satysfakcja z outsourcingu
Zadowolenie klienta od zawsze jest kluczowym czynnikiem w budowaniu trwałych relacji partnerskich z dostawcami, które pozwalają na podział korzyści oraz ryzyk ze wzajemnej współpracy. Okazane zainteresowanie klientem, jego oczekiwaniami, zrozumienie jego potrzeb to tylko kilka czynników, które możemy wyróżnić spośród tych, które mają wpływ na relacje między dostawcą usługi a klientem.
Czy satysfakcję można jakoś zmierzyć? Tak, mierzalnym aspek...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!