Rozmowa: Minimum pięć lat obiegu pojemnika

TEMAT NUMERU

O perspektywach rozwoju intralogistyki w branży e-commerce w Polsce i kontrakcie z największym internetowym supermarketem spożywczym z Wojciechem Bytnerem, dyrektorem generalnym Georg Utz Sp. z o.o., rozmawia Magdalena Libiszewska.

Od 2015 r. Georg Utz prowadzi własny sklep internetowy, w którym można kupić Wasze produkty. Czy warto było zainwestować sprzedaż internetową produktów adresowanych głównie dla B2B?

Tak, celem uruchomienia tego sklepu i jego funkcjonowania były szersza dostępność naszej standardowej oferty oraz umożliwienie klientom zakupów przez dodatkowy kanał online. Dzięki e-shopowi klient może złożyć zamówienie wdowolnym momencie, a jego realizacja nastąpi szybciej niż w przypadku obsługi tradycyjnej, przez struktury handlowe.  

Skoro jesteśmy przy e-sklepach, w połowie marca br. Georg Utz poinformował okontrakcie zFrisco.pl. Sklep internetowy, który prowadzi sprzedaż świeżych produktów przez internet, będzie korzystał z pojemników firmy. 
Bardzo nas cieszy, że nasze pojemniki wielokrotnego użytku b...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy